sobota, 10 grudnia 2016

Unboxing -> MoondriveBox (FanGirl)

Unboxing !!!!


Paczka przyszła do mnie w piątek <3 - Idealne rozpoczęcie weekend'u

Gdybym miała opisać jak bardzo się cieszyłam kiedy już w końcu mogłam trzymać ją w ręce i otworzyć , nie starczyłoby mi słów :o
Musze się do czegoś przyznać ....to mój pierwszy raz kiedy zamawiam taką paczkę ale zdecydowanie nie ostatni ! :)  Ile kosztuje taki box ?  59 zł i moim zdaniem jest warty swojej ceny ;p To uczucie kiedy oprócz książki nie masz zielonego pojęcia co tam się znajduje jest wręcz wspaniałe <3 

Zawartość : 
  • Książka :  ,, Fangirl'' - Rainbow Rowell ( Przeczytałam - Niedługo wrzucę moją recenzjo/opinie nie wiem jak się określić 😏)
  • Skarpetki z nadrukami Fan + Girl w świątecznej odsłonie 
  • Przyszywka ,,I ship it ''
  • Opowiadanie : ,,Bratnie Dusze'' - Rainbow Rowell ( Już przeczytałam - opowiadanie  bardzo mi się podobało było krótkie , napisane lekkim stylem i mimo tego ze nie była to nie wiadomo jak długo historia miała swój morał  - idealna historyjka kiedy masz akurat 1-2godz. przerwę miedzy zajęciami i nie masz co robić 😊 )
  • 2 zakładki - są cudne <3
  • magnesy :)
  • świąteczna pocztówka z Fangirl
  • ocieplacz do łapek <3 czyli coś co w tych mroźnych dniach zdecydowanie się przyda 😉
  • coś słodkiego :3

Dziękuje moondrivebox  za wspaniałą paczkę i z niecierpliwością czekam aż wymyślą następne takie cudo ^^


Polecam !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz