sobota, 10 grudnia 2016

Powitanie :) czyli kr贸tko o moich zamiarach.

 Hej ! 馃槉馃槉馃槉


Bardzo milo mi powiata膰 Ci臋 na moim Blogu !


Mam nadzieje ze Ci sie tu spodoba i jeszcze kiedy艣 mnie odwiedzisz ;)
Jak ju偶 wspomnia艂am w opisie - Je艣li lubisz ksi膮zki / filmy / seriale to miejsce jest zdecydowanie dla Ciebie ! :)
B臋de tu pisa膰 mi臋dzy innymi moje przemy艣lenia oraz recenzje - bedzie mi mi艂o je艣li te偶 podzielisz sie swoj膮 opini膮 w komentarzu + W zwi膮zku z tym ze czasem zamawiam paczki niespodzanki z ksi臋garni tak zwane box'y b臋de tutaj wrzuca膰 r贸wnie偶 ich unboxing ^^
Hm...mo偶e z czasem wrzuce tu jakie艣 swoje opowiadanie 馃槒 
Jak to m贸wi膮 po偶yjemy zobaczymy ;D

Stworzy艂am ten blog poniewa偶:

    1. Czytanie jest moj膮 pasj膮 ,moim uzale偶nieniem ^^
    2. Dzi臋ki temu b臋de mia艂a  pod r臋k膮 spis ksi膮偶ek kt贸re przeczyta艂am i b臋de wiedzia艂a do czego warto jeszcze wr贸ci膰 a do czego nie :)
    3. By膰 mo偶e rozwinie to moje umiej臋tno艣ci w pisaniu recenzji , kto wie....
    4.  Chce pozna膰 innych mi艂o艣nik贸w ksi膮偶ek i dzieli膰 sie z nimi opiniami 馃挅馃挅馃挅



Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz