sobota, 17 grudnia 2016

Fandomy , crossover'y / Invasion :)

Superbohaterzy w serialach- crossovery








Jak to mówią kto ogląda ten wie kto nie to zaraz sie dwie :)
Do czytania tego postu szczególnie zapraszam fanów seriali #Arrow - #TheFlash - #LegendsOfTomorrow - #Supergirl

Uwaga !!!

Osoby które nie oglądały jeszcze tych seriali lub nie widziały najnowszych odcinków - Czytacie na własną odpowiedzialność !
*poniżej mogą pojawić się spojlery :)
 ____________________________________________________

Może na początku wyjaśnię o co chodzi z tymi crossover'ami ;)

Crossover - wym. kros-ołwer) – jest to rodzaj kontynuacji (sequela), w którym scalają się ze sobą wątki przedstawione w dwóch różnych filmach lub – jeszcze częściej – występują bohaterowie dwóch różnych filmów.

Czy to dobry pomysł aby wprowadzać coś takiego do seriali ??

Jeśli chodzi o cele komercyjne to jak najbardziej tak ;) Bądź co bądź zmusza to nas do oglądania również innych seriali - dajmy taki przykład :
Oglądasz na bieżąco serial Flash nagle podczas odcinka dowiadujesz się ze Flash będzie musiał odwiedzić niejakiego Arrowa żeby mu w czymś pomóc i BUM jeśli nie obejrzysz Arrowa zostajesz z luka w fabule + dodatkowo jeśli nie nadrobisz odcinków Arrowa to i tak nie będziesz wiedział o co chodzi . No i co tu teraz zrobić? ....Wydaje mi się ze to chyba największy minus tego pomysłu , tym bardziej jeśli tego drugiego serialu najzwyczajniej w świecie  nie trawisz :x

No ale bądźmy tacy krytyczni są przecież tez i plusy tego pomysłu:) a mianowicie :

-powiększone uniwersum ( dla fanów to nie lada frajda ;p )
- bohaterzy znają się nawzajem,  to daje nam masę zabawnych komentarzy i interakcji
- mamy możliwość zobaczenia co by było gdyby nasi kochani bohaterzy połączyli siły ;)
- No i chyba najważniejsze tak jak w życiu decyzję bohaterów wpływają na wszystkich w całym Universum ( czy to dobrze czy to złe ciężko stwierdzić....)

No to skoro napisałam wam już mniej więcej co i jak ,mogę przejść do głównego tematu mojego postu , a mianowicie podzielania się z wami opinią na temat odcinka ,,Invasion '' czyli największego crossover'a jakiego widziałam do tej pory w serialach o.o Na mini serię Invasion składają się cztery epizody ( Supergirl - The Flash - Arrow - The Legends of Tomorrow)

1) Mini serie rozpoczął  poniedziałkowy odcinek Supergirl o tytule ,,Medusa" ,co prawda dostaliśmy tam ledwie kilkadziesiąt sekund crossover'a ale zawsze - cotygodniowe przygody ostatniej córki Kryptona – a na końcu przybywa Flash w celu zwerbowania jej do "drużyny pierścienia" .

2) Następny odcinek ,, Invasion" mamy w The Flash - kosmici rozbijają się na powierzchni Ziemi. Barry zaprosił niemal wszystkich bohaterów arrowverse do Central City aby razem mogli pokonać kosmitów ( Dominatorów)

Na wezwanie stawili się:

  1. Team Flash (Flash, Cisco, Caitlin Snow, Wally West);
  2. Team Arrow (Green Arrow, Speedy, Spartan, Overwatch);
  3. Team Legends (Atom, White Canary, Heat Wave, Firestorm);
  4. rezerwy Team Legends (Steel, Vixen z przeszłości);
  5. oraz oczywiście Supergirl


3) 3 odcinek mamy w ,, Arrow '' + przy okazji jest to świetny odcinek Jubileuszowy :3 - oprócz tego ze dowiadujemy się o złych intencjach kosmitów mamy możliwość zobaczenia postaci których już dawno z nami nie ma : Lauren Lance ,rodziców Arrowa oraz złe charaktery które zostały pokonane w poprzednich odcinkach ;) (Damien Darkh, Malcolm Merlyn i Deathstroke)

Wielki spojler(?) - zobaczymy statek kosmiczny w kosmosie *_* i strzelaninie w stylu ,.Gwiezdnych Wojen"

4) Ostatni odcinek ,, Invasion" pojawia się w The Legends of Tomorrow gdzie następuje ostateczna bitwa z Dominatorami ;p

Moja opinia :)

Mini seria bardzo mi się podobała , chociaż fakt mogli zrobić to lepiej jak na prawie 170 min nie wykorzystali w pełni możliwości , no ale nie ma co marudzić skoro nie było źle 😊
Oglądając ten crossover na początku miałam w głowie jeden wielki bałagan 😀 Pomysł z kosmitami naprawdę mnie zaskoczył i kompletnie się tego nie spodziewałam  ;o  , a w momencie kiedy zobaczyłam statek - Waveridera  było tylko jedno wielki WOW  (tak nie oglądałam The Legends Of Tomorrow 😉)

Nawet nie zdajecie sobie z tego sprawy jak bardzo cieszyłam się , że mogłam ich wszystkich zobaczyć w jednej serii ^^ byłam tak samo podekscytowana jak Felicity  <3

                                                     ,, Best.Team-up. Ever ! "
Jeden za wszystkich , wszystkich wszyscy za jednego   - to zdecydowanie temat przewodni tego crossover'a <3 Jak powiedziałam możliwość zobaczenia ich wszystkich za jednym razem naprawdę cieszy oko ^^ tym bardziej jeśli współpracują ze sobą.

Bardzo podobały mi sie sceny pomiędzy Cisco i Felicity kiedy to mieli okazje znaleźć się na pokładzie Waveridera  , uwielbiam takie geek'owe interakcje , a w tej mini serii miałam ich pod dostatkiem ^^

,,It's hypnotic funky fresh ''




Co myślę o ostatecznej bitwie ?  Byłam całkiem niezła , choć trochę szybko wszystko załatwili :c
Co do bomby którą dominators zrzucili w celu wyeliminowania wszystkich metaludzi (na szczęście Firestorm niszczy bombę za pomocą transmutacji ) jest to kolejne nawiązanie do komiksów , aczkolwiek trochę zmodyfikowane ;) W oryginalnej wersji doszło do eksplozji . Tak swoją drogą czy ta bitwa nie kojarzyła wam się z jedną z części Kapitana Ameryki - ,,Civil War'' ?

Czy polecam obejrzenie tego crossover'a?
Jak najbardziej TAK ! Oczywiście jeśli tak samo jak ja jarasz się superbohaterami i jesteś fanem tych serialów ^^

Ps: W tej mini serii mamy naprawdę masę nawiązań do rożnych filmów czy tez  komiksów dlatego tak na koniec chciałabym przekazać wam jedną małą ciekawostkę :

Jak wszyscy wiem Supergirl to kuzynka Supermana . Czy nie dziwi was to , ze  Ray Palmer powiedział  ,,Zabawne , wygląda jak moja kuzynka'' ?

Spójrzcie na pana ze zdjęcia poniżej ^^
                  |
                  |
                  |
                 ⇩




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz